Zaawansowane badania i nowatorskie rozwiązania to istota rozwoju Cruz Group.
Głównym obszarem działalności naszej firmy jest tworzenie i komercjalizacja innowacyjnych produktów powstałych na bazie opatentowanej, naturalnej substancji czynnej oraz promowanie dostępnych, prozdrowotnych działań w życiu codziennym.
Prowadzimy nowatorskie badania w zakresie dietetyki, a także pracujemy nad wprowadzeniem innowacyjnych produktów, które zrewolucjonizują podejście do bezpiecznej i skutecznej suplementacji.
Kolejnym etapem naszych badań będzie wprowadzenie produktu na kolejne rynki, a także rozwój grup nowych produktów z wykorzystaniem innowacyjnych technologii.
Cruz Group sp. z o. o. uczestniczy w projekcie „AFRICA/USA/CHINA – promocja produktów Klastra na rynkach perspektywicznych.” dofinansowanego z środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020, nr projektu POIR.02.03.02-22-0003/19-00.
Wartość projektu 3 374 667,88 zł. Wysokość dofinansowania 2 143 758, 01 zł.
Projekt jest realizowany w latach 2020 – 2022 przez Klaster Logistyczno Transportowy „Północ – Południe” – organizację zrzeszającą przedsiębiorców, naukowców oraz samorządy lokalne, posiadającą status Kluczowego Klastra Krajowego.
Celem projektu jest internacjonalizacja produktów i aktywizacja Polskich przedsiębiorstw zrzeszonych w Klastrze Logistyczno Transportowego Północ – Południe na wybranych rynkach afrykańskich, amerykańskich i chińskim.
Firma CRUZ GROUP Sp. z o.o. uzyskała dotację z Unii Europejskiej na projekt „Rozwój i wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa CRUZ GROUP Sp. z o. o. poprzez zwiększenie sprzedaży produktów eksportowych na rynkach zagranicznych”.
Przedmiotem projektu jest realizacja kompleksowych oraz długofalowych globalnych działań związanych z internacjonalizacją marki produktowej o nazwie Cruz Group na rynkach zagranicznych obejmujących obszar Europy, Ameryki Północnej i Południowej, a także region Bliskiego Wschodu oraz Azji.
Przedmiotom promocji będą produkty wchodzące w zakres marki produktowej:
Przedmiotem projektu jest promocja produktów z grupy napojów przeznaczonych dla konsumentów poszukujących alternatywnych, funkcjonalnych napojów, które oferują dodatkowe korzyści zdrowotne lub odżywcze poza podstawowym zaspokojeniem pragnienia.
Rodzaj i zakres planowanych zadań:
Głównym celem projektu jest zwiększenie sprzedaży oferowanych produktów na rynkach zagranicznych w postaci wzrostu przychodów z tytułu działalności eksportowej.
Efektem realizacji projektu będzie wzmocnienie potencjału eksportowego firmy oraz produktów VIGO Kombucha, YOKO Matcha FRESHPRESSO na wybranych rynkach docelowych, a także wzmocnienie wizerunku firmy jako innowacyjnego lidera w branży, zwiększając tym samym popyt na produkty oraz rozszerzając ich globalny zasięg rynkowy.
Docelowo z efektów projektu skorzystają pracownicy firmy, osoby zarządzające w przedsiębiorstwie oraz klienci firmy, którzy poprzez wzmocnienie pozycji oferowanych produktów Cruz Group na rynkach, będą mogli lepiej poznać oferowane marki produktowe i skorzystać z oferty.
Okres realizacji: 01.04.2024 – 31.12.2029 r.
Wartość projektu: 3 593 194,79 PLN
Wartość wkładu z Funduszy Europejskich: 1 516 992,67 PLN
#FunduszeUE lub #FunduszeEuropejskie
Korzystanie ze strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie (me eat cookie!), niektóre mogą być już zapisane w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz w polityce ciasteczek.