B + R

Zaawansowane badania i nowatorskie rozwiązania to istota rozwoju Cruz Group.

Badanie + Rozwój

Głównym obszarem działalności naszej firmy jest tworzenie i komercjalizacja innowacyjnych produktów powstałych na bazie opatentowanej, naturalnej substancji czynnej oraz promowanie dostępnych, prozdrowotnych działań w życiu codziennym.

Prowadzimy nowatorskie badania w zakresie dietetyki, a także pracujemy nad wprowadzeniem innowacyjnych produktów, które zrewolucjonizują podejście do bezpiecznej i skutecznej suplementacji.

Kolejnym etapem naszych badań będzie wprowadzenie produktu na kolejne rynki, a także rozwój grup nowych produktów z wykorzystaniem innowacyjnych technologii.

01

Cruz Group sp. z o. o. uczestniczy w projekcie „AFRICA/USA/CHINA – promocja produktów Klastra na rynkach perspektywicznych.” dofinansowanego z środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020, nr projektu POIR.02.03.02-22-0003/19-00.

Wartość projektu  3 374 667,88 zł. Wysokość dofinansowania 2 143 758, 01 zł.

Projekt jest realizowany w latach 2020 – 2022 przez Klaster Logistyczno Transportowy „Północ – Południe” – organizację zrzeszającą przedsiębiorców, naukowców oraz samorządy lokalne, posiadającą status Kluczowego Klastra Krajowego.

Celem projektu jest internacjonalizacja produktów i aktywizacja Polskich przedsiębiorstw zrzeszonych w Klastrze Logistyczno Transportowego Północ – Południe na wybranych rynkach afrykańskich, amerykańskich i chińskim.

02

Firma CRUZ GROUP Sp. z o.o. uzyskała dotację z Unii Europejskiej na projekt „Rozwój i wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa CRUZ GROUP Sp. z o. o. poprzez zwiększenie sprzedaży produktów eksportowych na rynkach zagranicznych”.

Przedmiotem projektu jest realizacja kompleksowych oraz długofalowych globalnych działań związanych z internacjonalizacją marki produktowej o nazwie Cruz Group na rynkach zagranicznych obejmujących obszar Europy, Ameryki Północnej i Południowej, a także region Bliskiego Wschodu oraz Azji.

Przedmiotom promocji będą produkty wchodzące w zakres marki produktowej:

  1. VIGO Kombucha–fermentowany napój herbaciany typu kombucha;
  2. YOKO Matcha-organiczna herbata matcha
  3. FRESHPRESSO–napój będący połączeniem kawy typu Arabica z sokiem pomarańczowym.

 

Przedmiotem projektu jest promocja produktów z grupy napojów przeznaczonych dla konsumentów poszukujących alternatywnych, funkcjonalnych napojów, które oferują dodatkowe korzyści zdrowotne lub odżywcze poza podstawowym zaspokojeniem pragnienia.

Rodzaj i zakres planowanych zadań:

  1. Wyjazd na targi branży spożywczej (w charakterze Wystawcy):
    • Sial w Paryżu (Francja, edycje 2024 oraz 2026)
    • Foodex w Tokio (Japonia, edycja 2025)
    • Anuga w Kolonii (Niemcy, edycje 2025,2027 oraz 2029)
    • Gulfood w Dubaju (ZEA, edycje 2026, 2027 i 2028).
  1. Organizacja i udział w misjach gospodarczych na zagranicznych imprezach targowych dedykowanych branży spożywczej: – Summer Fancy Food New York (edycje 2024, 2026 i 2029)
    • Bevnet 2024, Marina Del Rey (edycje 2024 i 2027)
    • Americas Food and Beverage Show 2026 Miami
    • Winter Fancy Food San Francisco 2028
  1. Działania promocyjne związane z promocją marki Cruz Group na rynkach zagranicznych, w szczególności produkcja i emisja spotów i filmów reklamowych oraz zagraniczna reklama internetowa: Celem tych działań promocyjnych jest zwiększenie rozpoznawalności i atrakcyjności marki Cruz Group na rynkach zagranicznych.

 

Głównym celem projektu jest zwiększenie sprzedaży oferowanych produktów na rynkach zagranicznych w postaci wzrostu przychodów z tytułu działalności eksportowej.

Efektem realizacji projektu będzie wzmocnienie potencjału eksportowego firmy oraz produktów VIGO Kombucha, YOKO Matcha FRESHPRESSO na wybranych rynkach docelowych, a także wzmocnienie wizerunku firmy jako innowacyjnego lidera w branży, zwiększając tym samym popyt na produkty oraz rozszerzając ich globalny zasięg rynkowy.

Docelowo z efektów projektu skorzystają pracownicy firmy, osoby zarządzające w przedsiębiorstwie oraz klienci firmy, którzy poprzez wzmocnienie pozycji oferowanych produktów Cruz Group na rynkach, będą mogli lepiej poznać oferowane marki produktowe i skorzystać z oferty.

 

Okres realizacji: 01.04.2024 – 31.12.2029 r.

Wartość projektu: 3 593 194,79 PLN

Wartość wkładu z Funduszy Europejskich: 1 516 992,67 PLN

 

#FunduszeUE lub #FunduszeEuropejskie

Poznaj Cruz Group

Poznaj Cruz Group

Korzystanie ze strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie (me eat cookie!), niektóre mogą być już zapisane w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz w polityce ciasteczek.